سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به آموزش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :4
کل بازدید :203864
تعداد کل یاداشته ها : 30
103/2/5
3:21 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
بهاره ابراهیمی[9]
من در این وبلاگ قصد دارم شما را با جدیدترین نرم افزار ها آشنا کنم و همچنین گام کوچکی در زمینه ارتقای آموزش کامپیوتر و شبکه برای هم میهنانم بردارم.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

PowerPivot

PowerPivot  نام افزونه‌ای رایگان است که توسط شرکت مایکروسافت ارایه گردیده و به منظور تحلیل دهی پیچیده داده ها مورد استفاده قرار می گیرد. این افزونه برای کاربران اکسل در نسخه 2010 فراهم شده است و به صورت رایگان قابل دانلود و نصب می باشد. همچنین در نسخه‌ی 2013، افزونه‌ی  PowerPivot به شکل یک افزونه‌ی غیرفعال وجود دارد و تنها نیاز به فعال‌سازی دارد.

 

با استفاده از PowerPivot در اکسل، شما می توانید مقادیر عظیمی از داده ها را با سرعت باور نکردنی به اطلاعات معنی دار تبدیل کنید. برخی از ویژگی های این افزونه عبارتند از :

 

امکان استفاده از ابزارهای آشنا اکسل و ویژگی های آن ها

پردازش حجم انبوهی از داده ها در کم ترین زمان ممکن (تجزیه و تحلیل ها و محاسبات سریع تر(

بارگذاری مجموعه های بزرگی از داده ها تقریبا از هر منبعی (پشتیبانی نامحدود از اکثر منابع) از جمله این منابع عبارتند از  :

پایگاه های داده (Databases)

داده خوردها (Data Feeds)

سرویس های  گزارش گیری (Reporting Services)

فایل های متنی (Text Files)

استفاده از توانایی های تحلیلی جدید، مانند اصطلاحات یا عبارات تجزیه و تحلیل داده یا

 DAX (Data AnalysisExpressions)

نکته : عبارات تجزیه و تحلیل داده (DAX) یک زبان فرمول نویسی جدید است که قابلیت انعطاف پذیری در کار با داده ها را بیشتر کرده و موجب ایجاد گروه بندی ها، محاسبات و تجزیه و تحلیل های پیچیده تر می شود. الگو فرمول نویسی (Syntax) در DAX بسیار شبیه به فرمول های اکسل می باشد.

 

وارد کردن میلیون ها ردیف داده از چندین منبع مختلف

امنیت و مدیریت : داشبورد مدیریتی PowerPivot مسئولان و مدیران فناوری اطلاعات (IT) را قادر به نظارت و کنترل بر برنامه های کاربردی به اشتراک گذاشته می کند تا بتوانند از امنیت، در دسترس بودن و عملکرد مناسب به اشتراک گذارندگان اطمینان حاصل کنند.

 

منبع : سایت مایکروسافت


94/7/7::: 4:8 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ هر چه شنیدی بازگو مکن ، که نشانه دروغگویی است، وهر خبری را دروغ مپندار، که نشانه نادانی است. فکر و اندیشه مخصوص کسانی است که دلی درون سینه داشته باشند. حضرت علی (ع)